Обмін/Повернення товару
Мета нашого магазину - зробити Ваші покупки у нас максимально комфортними та приємними!
Ми розуміємо, що бувають ситуації, коли вибрана позиція не підійшла за розміром або просто не сподобалася «наживо». Відповідно до Закону «Про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.
Обов'язковою умовою обміну/повернення товару належної якості* є:
- Товар без слідів використання та експлуатації.
- Неушкоджена упаковка, бирки, цінники.
- Копія/оригінал Товарного чека, вкладеного в посилку.
- Повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання.
Товар повертається через відділення «Нова Пошта»:
- При отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором чи фасоном;
- Відправивши товар на відділення «Нова Пошта». Повернення необхідно оформити як звичайну посилку та направити на адресу, вказану в повідомленні від Клієнт-Менеджера.
Зверніть увагу! Посилання на повернення необхідно оформити на кур'єрській службі «Нова Пошта» без післяплати. В іншому випадку магазин не зможе її отримати.
Шановні клієнти, перевіряйте правильність даних під час відправки посилки (ПІБ одержувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, інакше магазин не несе відповідальності за її отримання.
У разі обміну/повернення товару належної якості* через невідповідний розмір, вартість доставки замовлення оплачується покупцем.
*Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опис на сайті товар без виробничих дефектів. Дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації.
Обов'язковою умовою обміну/повернення товару неналежної якості є:
- Копія/оригінал Товарного чека, вкладеного в посилку, документа, що підтверджує дату продажу.
- Дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації.
Гарантія товарів на виробничий брак дорівнює 6 місяців.
Товар повертається через відділення «Нова Пошта»:
- При отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором чи фасоном;
- Відправивши товар на відділення «Нова Пошта». Повернення необхідно оформити як звичайну посилку та направити на адресу, вказану в повідомленні від Клієнт-Менеджера.
Зверніть увагу! Посилання на повернення необхідно оформити на кур'єрській службі «Нова Пошта» без післяплати. В іншому випадку магазин не зможе її отримати.
Шановні клієнти, перевіряйте правильність даних під час відправки посилки (ПІБ одержувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, інакше магазин не несе відповідальності за її отримання.
При поверненні товару неналежної якості вартість доставки буде відшкодована магазином разом з вартістю товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», поверненню не підлягають такі товари:
- нижня білизна;
- гетри, шкарпетки;
- рукавички;
- товари в аерозольній упаковці;
- форми, пошиті під індивідуальні параметри та товари з нанесенням Ваших персональних даних.
Повернення коштів за повернення товару здійснюється на банківську картку, з якої було зроблено платіж (карта має бути емітована на території України; валюта картки – гривня). Термін перерахування коштів з моменту прийняття товару до повернення становить до 7 робочих днів. Зарахування та зняття коштів відбувається згідно з тарифами Вашої картки.
Подати заявку на обмін:
Вам необхідно заповнити форму, де потрібно вказати наступну інформацію: номер замовлення, артикул моделі та причина обміну/повернення. У разі виробничого шлюбу - обов'язково фото шлюбу, загальний вигляд виробу та докладний опис. Після отримання заявки з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення даних про обмін або повернення. Зобов'язуємося дати відповідь на запит щодо обміну/повернення протягом 14 робочих днів.
Ми стаємо краще завдяки Вам!